Wednesday 1 October 2008

SELAMAT HARI RAYA TO MAAF ZAHIR BATIN

Selamat Hari Raya to My Family, My dot dot dot.. and My Friends...

You guys wana know whos my dot dot dot... find ur self lah..kekke.. This year is my first time Hari Rayaing with her in Brunei Darussalam..hehhe.. but unfortunately she'll be back to UK this Sunday.. oh well, at least sampat raya with Her kan kan kan..hehe..

Bowh NAsrul, are you counting days?? :,(

CKAsh balik sooon. soon benar2 kali ah..hahha... we got a plan with his GF.. kami nak kenakan dia lee.. biar ia... later we go to airport then..

eh bh kan beraya ku kajap ah..esok2 ku sambung lagi my blog ani..lousy blog....kekeke

Peace everyone!!! Maaf Zahir dan Batinnnning.......................


;D

2 comments:

Fadzer said...

Selamat Hari Raya TO Maaf Zahir Batin to you dear.. :P

NashF said...

Selamat to u tooo Darlzz..